[Javalist] Thymeleaf + Spring + Lokalizacios bundle - a title-ben nem mukodik?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Júl. 22., K, 10:42:42 CEST

Sziasztok,

Elkezdtem - kivancsisagbol - beleasni magamat a Spring temakorebe,
foleg, mert a JTechLog-os Spring Data cikk nagyon felcsigazta az
erdeklodesemet.

A sajat teszt projektem soran azonban beleszaladtam egy egeszen furcsa bugba.

A kornyezet:

A problemam az, hogy van egy Thymeleaf template-m, ami nagyjabol
ilyesmi: http://pastebin.com/tbVbuQuS es ebben a <title> -ben levo
lokalizacio nem expandalodik ki, ellenben az ugyanerre a sztringre
hivatkozo kesobbi lokalizacio (a <div class="pagehead"> alatti h2 tag)
viszont igen. A title-be csak annyi kerul, hogy null. Ez pedig nekem
nem jo.

Igazabol nem tudom, hol keressem a bajt. DEBUG logolason van a spring,
de semmi olyan uzenetet nem dobott, amiben felpanaszolna, hogy valaki
a title-ben lokalizacios expansiont probalt hasznalni, ebbol arra
kovetkeztetek, hogy magaval a tennyel nincsen baja.

Ja, a lokalizacios forrasom igy nez ki az appcontext-ben:

    <!-- Application Message Bundle -->
    <bean class="org.springframework.context.support.ReloadableResourceBundleMessageSource"
id="messageSource">
        <property name="basename" value="/WEB-INF/messages/compass" />
        <property name="cacheSeconds" value="0"/>
        <property name="defaultEncoding" value="UTF-8" />
    </bean>
    <!-- snip... -->
    <bean id="templateEngine"
          class="org.thymeleaf.spring4.SpringTemplateEngine">
        <property name="templateResolver" ref="templateResolver" />
        <property name="messageSource" ref="messageSource" />
    </bean>

Valaki tudna segiteni, mit rontok el? A szemuvegemet mar
osszemaszatolta a szemgolyom, de nem latom, hol a baj...

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu