[Javalist] Új gép a fejlesztéshez

Hollósi Balázs balazs at hollosi.me
2014. Jún. 20., P, 12:25:17 CEST

sokkal dragabb a mernok orat pazarolni mint egy gepbe beruhazni. ha nem is
mac, mert bar ketsegkivul jol ossze vannak rakva de agyatlanul tul vannak
arazva, az elozo toshiba laptopom i7, 8g ram, ssd, stb. 250-300 korul volt,
ami szerintem rekord idon belul behozza az arat. plusz ha ilyen rossz
korulmenyek kozott dolgozik valaki nagyon konnyu jobb ajanlatot adni neki,
az viszont a legjobban kimutathato veszteseg egy ceg eleteben.