[Javalist] WildFly több root webapp

auth.gabor at javaforum.hu auth.gabor at javaforum.hu
2014. Jún. 20., P, 15:04:26 CEST

Hi,

> Comment: lehet Nginx celszerubb lenne a celra, mint apache. Just my
> $0.02. De akkor csak a http proxy jatszik, az nignx ugyanis nem tud
> mod_jk -t es/vagy mod_ajp-t.

...és mod_cluster-t se... ha a sufniba készül az alkalmazás, akkor elmegy,
de ha többen használják és az emberben van egy kis szakmai önérzet, akkor
úgy alakítja ki a környezetet, hogy az a lehetőségeihez mérten hibatűrő
legyen.

Egyszer már mintha linkeltem volna. Szerintem a következőt érdemes
létrehozni WildFly esetén, kritikák, észrevételek és javaslatok jöhetnek:
http://wiki.javaforum.hu/display/JAVAFORUM/WildFly+8+cluster