[Javalist] Netbeans + GIT

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2014. Már. 5., Sze, 15:12:39 CET

am pont tegnap volt gondom SourceTrees kollegakkal akiknek defaultbol be
van allitva hogy "push all tags" es ennek koszonhetoen visszapusholtak a
remote repobol kitorolt tageket,
mivel git nem torli local repobol a remotebol kitorolt tageket
automatikusan. Ezert is jobb a command line mivel ott  --tags et akkor
hasznalok amikor szukseg van ra.