[Javalist] Glassfish + Eclipse + M2E + Glassfish plugin + WTP

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2014. Már. 9., V, 07:57:08 CET

Sziasztok,

Komolyabb standard Java EE alkalmazást szeretnék futtatni Glassfish +
Eclipse (Kepler) környezetben.
Móricka alkalmazás megy, egy bonyolultabbat már nem képes jobb klikk
Run on server-rel feltenni. Az mvn install-lal felment EAR tökéletesen
működik.
ClassNotFoundException-öket dobál.
Úgy láttam, hogy többeknek van ilyen baja, de normál megoldást nem
találtam, csak ilyeneket:
- Maven Glassfish plugin-nal telepítsem
- Kézzel másolgassam az autodeploy-ba
- asadmin-t hívjak Maven Ant plugin-nal

Mintha az lenne a baja, hogy a lib könyvtárban lévő classokat nem
bírja feloldani. (Talán az entitások is ilyenben vannak.)

Van arra megoldás, hogy a normál módon telepítsem? A NetBeans/IDEA nem
járható, pedig gondolhatjátok, hogy én is jobban örülnék. :)

Viczián István