[Javalist] Glassfish + Eclipse + M2E + Glassfish plugin + WTP

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2014. Már. 11., K, 08:08:39 CET

Hat, szomoru, ha meg valaki ott tart hogy fujfuj NetBeans, eljeneljen
Eclipse. Mint az ovodaban.

Az a tapasztalatom, hogy az "igazi" projektek (nem a tutorialokban
talhato hogyan irjunk hello worldot ejb-vel projektek) valahogy soha
sincsenek ugy kialakitva, hogy azokat az Eclipse tisztessegesen
ertelmezni tudja. Kicsit olyan, mintha az Eclipse a pluginek fele nem ad
feluletet a projekt strukturajarol, emaitt a pluginek nem tudjak
eloallitani az artifactokat. A build meg ugyis valami script vegzi,
innentol kezdve senki se farad azzal, hogy mukodesre birja az Eclipse
cuccait. Ez talan annak is koszonheto, hogy valamiert az az elterjedt
gyakorlat, hogy a projekt moduljait behanyjak egy Eclipse projekt ala.