[Javalist] Glassfish + Eclipse + M2E + Glassfish plugin + WTP

auth.gabor at javaforum.hu auth.gabor at javaforum.hu
2014. Már. 13., Cs, 13:34:44 CET

Hi,

> OK, reszelni kell - de legalabb mukodne. A mostani helyzetnel
> szerintem sok-sok jobb van, ezek egyike, ha Jetty lenne a cucc mogott.

Nem értem igazán... miben lenne nekem jobb egy Jetty, ha most például egy
NetBeans - Wildfly és Glassfish kombináció Maven 3.1.1 alapokon Java EE
7-el támogatja gond és komplikáció mentesen a Compile on Save és a Deploy
on Save módszereket... ha lenne ilyen Android-ra, akkor teljes lenne a
boldogságom... :)

Bye,
Auth Gábor