[Javalist] Java 8

Peter Verhas peter at verhas.com
2014. Már. 20., Cs, 20:41:43 CET

Annyi a specialitás, hogy nem lehet tudni, hogy mi a neve a metódusnak. Lambadánál ugye nincs is, az interface meg bármilyen nevet definiálhat, csak ne legyen több. Még nem mélyedtem el benne munka mellett (ahol még mindig J6) mert most még azt nézem amiről szerdára a blogot írom. De ami késik az nem a közelben gyártott óra.

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.com
+41791542095