[Javalist] Spring kerdesek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Már. 28., P, 09:23:48 CET

Mert nincs igenyem komponensekre, csak feleslegesen bonyolitanak az
alkalmazast. Maganak a feluletnek logikaja iszonyu egyszeru, egy
minimalista nyilvantartorol van szo, a ket legsurubben hasznalt
funkcio az adatrogzites es a kereses. Nincs szukseg allapotokra, a
felhasznalo objektuma csak azert letezik a rendszerben, hogy
authentikaljon, meg legyen neki email cime, mas funkcioja nincs semmi,
az, hogy kiirja az app inditaskor, hogy "Hello GIpsz Jakab" az mar
csak eyecandy. A tobbi objektumot is csak megtekintesre hasznalja az
alkalmazas, fancy modon megmutatja a tulajdonsagait, ennyi.

Ami bonyolult az alkalmazasban, az nem a felulete.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu