[Javalist] Spring kerdesek

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2014. Már. 29., Szo, 08:27:33 CET

Emlekeim szerint Spring az egesz view kerdest bedugja egy ViewResolver
es egy View interface moge, igy kb barmit moge tudsz rakni. A
http://docs.spring.io/spring/docs/4.0.0.RELEASE/spring-framework-reference/html/view.html#view-tiles
resz nekem azt sugalja, hogy alapbol van tiles integracio Springhez. Itt
van meg egy kis doksi az integralasrol:
http://tiles.apache.org/framework/tutorial/integration/frameworks.html

Tilesban az a szep, hogy egyszeru, mint a faek. Az altaluk prezentalt
peldaban egy definicio rendereles ennyi:
<%@ taglib uri="http://tiles.apache.org/tags-tiles" prefix="tiles" %>
<tiles:insertDefinition name="myapp.homepage" />

Mivel ez egy kutya kozonseges JSP oldal, barmi, ami kepes JSP-t
hasznalni viewnek, tud tiles hasznalni.

Azt hiszem a fentieket vehetjuk egy igennek.