[Javalist] Java Appserver

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2014. Már. 31., H, 15:27:43 CEST

Hali,

Ha nem kell ejb meg hasonlok akkor Tomcat boven eleg. Todom hogy van light
ejb is, de soha nem ertettem mire jo. Glassfish osszeomlas erdekes sztem
csak felreconfigoltatok valamit.
Jboss, WebSphere altalaban kenyszer szulemenye nagyvallalati kornyezetben.
(najo Jboss annyira nem kenyszer :), de boldog WebSpheres embert meg nem
lattam )

Nemreg olvastam erdekes cikket embedded serverekrol:

http://www.javacodegeeks.com/2014/03/war-files-vs-java-apps-with-embedded-servers.html
erdekes hozzaallas nekem annyira nem tetszik az otlet, de mondjuk nekem a
play framework se jott be annyira mint ahogy hirdetik.