[Javalist] adat betöltés

Mester József mesterjoco at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 21:07:49 CEST

Nem bírtok leszakadni a "csodás" kódomról mi?  :-)

Kb. copy paste módszerrel készült. A két ciklus a dbf  olvasó jdbf
oldalról jött (egy az egyben, úgy a jó). Csak , hogy mégse aobj[] legyen
a tömb neve, ezért átneveztük.
Az első perctő éreztük, hogy vacak az egész és a módszer teljesen rossz.
Valamint azt is, hogy nem így lesz általánosan megoldva. Ez kb. a mi is
a feladat kitalálás időszaka volt.
Aztán kiakadt. A Null érték valamiért kiakasztja  jdbf-et. De ráadásul
nem mindig. Úgyhogy más után nézünk... Vagy írunk egyet.
Úgyhogy a kód amit írtok kiakadna mivel nem vizsgálja , hogy null e az
objektum , csak , hogy én is kötekedjek egy kicsit.
A switch meg úgy került bele, hogy na kb. ezt kell csinálni.
A szépség nem volt szempont.  A fene se akarta élesben használni.
Meg különben aki vasárnap a munkahelyi vacakon gondolkozik ráadásul
másodmagával azzal szemben javallott a szent őrülteknek kijáró
tisztelet. :-)
Miután írtátok a reflectiont a kollégánál bejött a "tényleg bammeg",
hogy én erre nem gondoltam effektus. Csak a probléma egyszerűbbnek tűnt
annál, hogy ilyenre gondoljon.

Józsi