[Javalist] adat betöltés

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 14:10:40 CEST

Sziasztok,

Integrációs feladatokra én a Pentaho Data Integration (kettle) eszközt
szoktam használni (ingyenes) . Lekezeli az XBase inputokat is.

Jórészt programozás nélkül lehet vele adatokat különböző rendszerek között
mozgatni, átalakítani. Nagy adatmennyiségeket is.

Amennyiben nem kell online kapcsolat a 2 rendszer között, akkor én ezt
javaslom.

Üdv:
Csaba