[Javalist] Connection Reset

Zoltán Komáromi kozo1217 at gmail.com
2014. Sze. 29., H, 10:47:30 CEST

Sziasztok,

a következő rejtélyes probléma megoldásához kérnék segítséget:

Adott egy külső webservice (talán .NET), amihez clinet side certificate
segítségével csatlakoznék, van még ezen kívül IP szűrés is a tűzfalukon.
Ugyanezen szolgáltató egy másik webservice-és évek óta használom gond
nélkül.

Teljesen szokásos módon építem fel a kapcsolatot, mint ahogy már többször,
más esetekben is megtettem.

Létrehozok egy sslSocketFactory-t és ezt adom meg a portnak (példakód
mellékelve).  Közvetlenül használom a pfx kulcsot, nem konvertáltam.

Az handshake végén, vagy közvetlenül utána connection reset hibát kapok.

Amiket próbáltam:

  -- SSL debug (minden jónak látszik, majd egyszer csak egy connection
reset)
  -- Kapcsolat felépítése Apache HttpClient segítségével
  -- Kulccsere

A távoli oldalon állítólag nem látszik hiba.

Mielőtt elkezdenék low level ssl kommunikációt írni, tőletek kérnék
segítséget.

Köszönettel,

KoZo

​