[Javalist] Web framework

Zsombor gzsombor at gmail.com
2015. Aug. 22., Szo, 12:46:41 CEST

Helló !

 Nagyon pang a lista, gondoltam kicsit meg pingelem. Nem rég volt egy
JSF-es kérdés, s ezen elgondolkodtam, hogy ezek szerint vannak még akik
JSF-et használnak, ami kisebb fajta csodának tűnt számomra :) (Jómagam
2007-2008 táján kóstoltam bele, s akkor úgy éreztem, hogy jobb kihagyni)
Emiatt merült fel bennem, hogy manapság mit használnak az emberek, ha webes
frontendet kell készíteniük, mik alapján választották, és mi az ami trendi?

 Személy szerint az elmúlt 2-3 évben két technológiához volt szerencsém :
- Tapestry (igen, van még Tapestry is a világon :) ) - tapasztalat:  amíg
nem akar az ember AJAX-os dolgokat csinálni, elég jó. Utána viszont szívás,
és haj tépés.
- AngularJS-es frontend, ami spring-es szervízeket hívogat, amik JSON-ban
válaszolnak - tapasztalat: nagyon kényelmes, ha az ember nem akarja, hogy
keresők beindexeljék a rendszerét.

Többieknek milyen tapasztalatai vannak az elmúlt évekről?

Üdv
 Zs