[Javalist] Web framework

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2015. Aug. 24., H, 13:06:51 CEST

Szia !

Az alapprobléma pont az hogy nincs kontroller a JSF-ben. Tehát egy URL-lel
nem tudsz egy Java osztály egy adott metódusát aktiválni, ami mondjuk egy
string-ként visszaadja mi legyen a view ami megjelenik.
Hanem az url egy view-t hív vagyis egy jsp-t ami persze hivogatja a
mogöttes bean-t, és erről olvastam hogy a bean közben mégis felülbírálhatja
hogy mégse ez a view legyen ami most megjelenítés alatt áll hanem valami
más... Nekem nagyon kavarós a megoldás.

Primefaces-t nem használtunk, csak tisztán JSF-et. Ha jól emlékszem amikor
a <h:column>-t definiáltuk egy táblán belül annak semmiféle colspan vagy
rowspan-je nincs.

És még arra is emlékszem hogyha valamelyik tag-en belül nem jól adtad meg
egy fix text-et akkor az meg sem jelent, csak ha azt is befoglaltad
h:outpuText-be. Szóval volt jópár problémánk.

Én azt hiszem az egész JSF nem ér annyit hogy az időnket vesztegessük itt
levelezéssel :)

Joe