[Javalist] Web framework

Freemail laja at freemail.hu
2015. Aug. 24., H, 13:37:18 CEST

Szia!

> Primefaces-t nem használtunk, csak tisztán JSF-et. Ha jól emlékszem
> amikor a <h:column>-t definiáltuk egy táblán belül annak semmiféle
> colspan vagy rowspan-je nincs.
>
> És még arra is emlékszem hogyha valamelyik tag-en belül nem jól adtad
> meg egy fix text-et akkor az meg sem jelent, csak ha azt is
> befoglaltad h:outpuText-be. Szóval volt jópár problémánk.

Az Oracle féle JSF tényleg elég buta, de ott egy csomó másik. Azért
PrimeFaces-el lágyabb selymesebb az érzés :)

Egyébként több megoldás is van:
- Síma html-t írsz. Vagy használod pl. a <h:panelGrid>-et, ami úgyis
- Írsz egy saját renderelő osztályt, amiben lekezeled a colspant meg a
rowspant. De neten találsz is ilyet.
- Az Oracle ajánlása a subTable. Inkább nem is írok semmit :(
- Használsz valami okosabbat a gyárinál, pl. RichFaces, PrimeFaces, stb.

> Én azt hiszem az egész JSF nem ér annyit hogy az időnket vesztegessük
> itt levelezéssel :)

Elég sok minden készült vele, így előbb-utóbb úgyis belefut az ember ;)

Laja