[Javalist] Web framework

Tóth Zalán toth.zalan1987 at gmail.com
2015. Aug. 24., H, 14:09:21 CEST

Alapban a megközelítés nem tetszik, nem rosszak a java alapú
keretrendszerek és a js alapúak sem, csak meg kell nézni, mi az igény.
Java alapúaknál (pl primefaces vagy vaadin amit használtam) pl nehezebben
lehet teljesen egyedi kéréseket megvalósítani, mint egy js alapúban, ahol
meg általában a fejlesztési idő hosszabb.

Ha van időm jobban szeretem a js alapúakat (pl kendoui,extjs) de ha nem
extra igényekkel telepakolt rendszerrel van dolgom és gyorsan kell haladni
primeface-el jól lehet dolgozni.

A kettőt összehasonlítani amúgy olyan mint a futást meg a gátfutást,
hasonló, de mégis másra való.