[Javalist] Web framework

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2015. Aug. 26., Sze, 11:44:24 CEST

Nalunk a frontend fejlesztok (html, ios, android) megkapjak a backendet egy
vagrant boxban, igy nem kell semmit telepiteniuk (java, groovy, scala,
mysql, couchbase ....)

A webservice dokumentacio elerhato swaggerben igy minimalis kommunikaciora
van szukseg koztuk es a backend team kozott.

Ez nyilvan csak a leegyszerusitett verzioja a dolgoknak :)

Gyuri