[Javalist] Spring üzenetek magyarítása

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2015. Aug. 28., P, 14:26:59 CEST

Sziasztok !

Szeretném a Spring üzeneteit magyarítani, illetve ami természetesen
magyarítva van átfogalmazni.
Tehát pl. egy nem kitöltött kötelező mező mellé ne azt írja hogy "nem lehet
üres", hanem azt hogy "a mező kitöltése kötelező" stb.

A problémám az hogy nem találom hol vannak a messages_XX.properties fájlok.
Már végignéztem mindenféle spring-es jar-t, de bennük csak 1-2 properties-t
találtam amik természetesen még véletlenül sem az üzeneteket tartalmazzák.

Ti hogy oldottátok meg ezt a problémát, vagy elfogadtátok a magyar
üzeneteket úgy ahogy vannak ?

Apache Wicket-ben szépen meg tudtam oldani a dolgot, ott egyből megvolt a
messages_XX.properties, a Wicket.jar-ban.

Joe