[Javalist] encoding már megint

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2015. Dec. 14., H, 11:04:09 CET

1. győződj meg, hogy minden forrásod (Java és nem Java) UTF8.
2. Parent POM-ban mindig legyen jelen

   <project.build.sourceEncoding>UTF-8</project.build.sourceEncoding>

<project.reporting.outputEncoding>UTF-8</project.reporting.outputEncoding>

Ezzel a maven projekt konzisztens lesz. A konzol, IDE, stb az más tészta...