[Javalist] encoding már megint

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2015. Dec. 15., K, 10:08:46 CET

Anelkul, hogy ezt a hosszu szalat elolvasnam, bedobnam ide a
Console2[1] nevet, mint alternativ konzolmegoldas, illetve ugyanilyen,
csak egyel alacsonyabb szintu a MinTTY[2] is. Raadasul mindketto
(reszben) a Putty konzol kodjara epit, vagyis nativ Unicode tamogatas
van benne. Nem minden mukodik bennuk 100%-osan, de egy probat meger. A
MinTTY eseteben azt hiszem, az MSYS-es verziot erdemes hasznalni, mert
a Git-ben amugy is kettonna MSYS cucc van benne.

[1] http://www.hanselman.com/blog/Console2ABetterWindowsCommandPrompt.aspx
[2] https://code.google.com/p/mintty/downloads/list
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me