[Javalist] JBoss 7.2 + Drools 6.1

Csatari Otto dreaml at freemail.hu
2015. Jan. 13., K, 11:44:35 CET

Sziasztok! Segítséget kérnék a tárgybeli témában. Standalone módon működik jól a drools (rule kiértékelés), de nem tudok egy működő EJB verziót összerakni ami JBoss alatt működne (weblapról hívnám). Sajnos nem találtam egyetlen működő példát sem a neten. Régebbi JBoss/Drools verziókhoz vannak, de azok átiratai nem működnek; azaz nem tudok működő példát összerakni, csak változatosabbnál változatosabb hibaüzeneteket produkálni. Jelenleg éppen "java.lang.NoClassDefFoundError: Could not initialize class org.drools.compiler.kie.util.CDIHelper$BeanCreatorHolder" az aktuális. De már abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán ilyen gondja van-e (az előző hibaüzenetek sem voltak éppen "pontosak"). A drools moduleként van telepítve a jboss alá (nem szeretnék ~30MB-ot minden csomagba). Ha megdobna vki egy ilyen felállás mellett működő "Hello world"-del annak nagyon megköszönném. Vagy bármi más ötlet is jöhet, mert már lehet, hogy nem látom a lényeget a sok kisérletezésben. Előre is köszönöm,Ottó