[Javalist] Encrypted 7z file

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2015. Okt. 28., Sze, 11:50:46 CET

Ha a kiterjesztés 7z, akkor semmi olyan cucc nem fogja tudni
megnyitni, ami nem érti a 7z fájlok fejlécét, mert semmit nem használ
az Info-ZIP szabványból az a formátum. LZMA alapú tömörítés, custom
fejléc,  plusz a titkosítás.

Viszont a 7zip jócég, és biztosít SDK-t: http://www.7-zip.org/sdk.html :-)
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me