[Javalist] Spring template engine - ASP.NET/ERB-hez hasonlo nyelvezetu

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2015. Sze. 2., Sze, 15:06:13 CEST

Sziasztok,

Elkezdtem kicsit tobbet jatszani a Springgel, es a Thymeleaf egeszen
jo kis engine, de - ha nagyon oszinte akarok lenni, egy kicsit
kenyelmetlen nekem, mert Rails iranybol jove rettenetesen idegen ez a
HTML-be oltott XML-es formatum.

Amit keresek, az egy olyan engine, ami ASP-szeru tagekkel dolgozik (
<%= lofaszBean %>) es integralhato a Springgel. Tud esetleg valaki
ilyet, vagy menjek tovabb a leveles cuccal?

Amit nezegetek, az a Grails GSP-je, de az a problema, hogy - bar
Groovy-ban irok egy csomo mindent - nekem a Spring natur felepitese
(marmint az, hogy nincs) jobban tetszik, mint a Grails-e, szerintem a
Grails mappastrukturaja teljesen kaotikus es illogikus. Akkor mar
inkabb csomagok es osztalyok.

Elore is koszonom a segitseget.

Udv,

Garami Gábor