[Javalist] Web framework

boci boci.boci at gmail.com
2015. Sze. 17., Cs, 16:21:54 CEST

Nezzetek, en ugy gondolom hogy mindennek meg van a  maga helye. En a magam
reszerol donto tobbsegeben belso hasznalatra szant rendszereket irok.
Ezeket az igenyeket SPA-k tudjak lefedni a legjobban, ezen szvsz kar
vitatkozni. Alairom, publikus weblapokra vszinuleg thymeleaf-ot es static
html-t hasznalnek. Nem azert mert szeretem, hanem mert google azt tudja
felindexelni szepen.
Megfelelo ezkozt a megfelelo feladatra, Ettol fuggetlenul ha lehet az
elsore hajlok mivel tisztabb hatarokat ad az alkalmazasba.
Azon hogy melyik nyelven lehet kevesbe ganyolni, nos azon felesleges
vitatkozni (hiszen PHP ut mindent :DDDDD)

ps: @Gabor de en is eztirtam, ExtJS fejlesztes ugyan olyan specializacio
mint Spring, JPA, Hadoop, Spark vagy barmilyen mas alkalmazott
framework/rutinkonyvtar stb. Az nem a framework hibaja hogy szar kodot
irnak benne es lassu lesz browserben... Lattam en mar 80-100 soros sql
scriptet ami 10 percig futott (raadasul ha backendet kuldi be vegtelen
ciklusba az egesz szervert le tudja dogleszteni nem csak 1 user 1
browserjet :)))

pps: [OFF] Most volt 14-15-en polymer summit, eloadasok youtube-on ;) [/OFF]

b0c1

Skype: boci13, Hangout: boci.boci at gmail.com