[Javalist] DOS BTrieve adat kinyerese

Freemail laja at freemail.hu
2016. Ápr. 26., K, 09:24:57 CEST

Hali!

Van egy régi progi, ami még DOS alatt fut. BTrieve adatbázist használ,
és MAGIC-ben készült...

Gondolom kitaláltátok, hogy ezt kellene korszerűsíteni (nyilván java-ban
írnám újra). Az lényegi algoritmusok ismertek (megvannak a doksik ami
alapján fejlesztve lett), így azzal nincs gond, viszont az adatbázisban
20 évnyi adat van, amit migrálni kellene. Az adatbázis szerkezete nem
ismert.

Bármi ötlet érdekel, amivel kinyerhetem az adatokat.

Ami még gond, hogy csak a DAT fileok vannak, DDF állomány nincs (lehet
hogy a MAGIC miatt). Próbáltam, hogy feltettem a PervasiveSQL-t, de nem
tudtam beolvasni vele egyszerűen a táblákat. A DDF builder része behozta
hexában a tábla elejét, és kérte hogy adjam meg az egyes mezőket...
Szóval ez nem igazán működik. Jó nekem akár egy DOS util is, amivel
szöveges állományba kiexportálom. Emlékszem, hogy volt anno
TurboPascal-hoz egy unit amivel bizergáltunk btrieve adatbázisokat, de
többre nem emlékszem :(

Minden ötlet érdekel!

Köszi előre is!

Laja