[Javalist] Connection clean

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Ápr. 27., Sze, 19:37:26 CEST

Skacok, én nem értek hozzá, szóval ne üssetek nagyot, ha hülyeség, de: én
ezt nem a GF oldalán próbálnám megfogni, hanem az ORACLE oldalán. Biztos
van valami, amivel expirationt lehet rakni a kurzorokra. Randa megoldás ez
is, de az ora oldalán konkrétan ott van minden infó a kapcsolatokról, ő
tudná az egész problémát stateful módon kezelni. Az app oldalán pedig
egyszerűen rotálni kell a kapcsolatokat, amíg nem jön a nyerő lap.

József Keresztes <xesj.hu at gmail.com> ezt írta (időpont: 2016. ápr. 27., Sze
11:12):