[Javalist] userek által feltöltött fájlok tárolása szerveren

Dénes Medzihradszky medzihradszky.denes at gmail.com
2016. Aug. 31., Sze, 10:05:23 CEST

Sziasztok!

Én mindenképpen fájlrendszerbe pakolnám. A relációs adatbázis szerintem nem
opció, az elvieken túl azért, mert rendkívül megnehezíti a karbantartást,
amikor sok-sok gigás adatbázisokat kell rendszeresen menteni.
Mi a baj a fájlrendszerrel? Nálam ez úgy van megoldva, hogy az adatbázis
tárolja a metaadatokat, a fájlrendszer szépen mappázva a fájlokat. A tárolt
fájl neve persze generált, dátum + egyebek alapján, és a dátum egy része
adja a mappaneveket is, így nem kerül sok fájl egy-egy mappába - megoldott
a skálázhatóság.

Dénes