[Javalist] Java fejlesztő

Szomor Attila aszomor at szomor.hu
2016. Jan. 5., K, 08:51:00 CET

Sziasztok!

A munkahelyem 2-4 év gyakorlattal rendelkező főállású Java fejlesztőt
keres, én jelenleg a .NET csoportban vagyok és jól érzem magam a cégnél,
jó szívvel tudom ajánlani az állást.

Attila.

A Generali Biztosító Zrt. Informatikai Igazgatósága munkatársat keres az
alábbi pozícióba: "java fejlesztő"

Fő feladatok:
java alapú webes megoldások fejlesztése
elkészített programok fejlesztői tesztelése
fejlesztési dokumentációk elkészítése, karbantartása
tesztelések során felmerült hibák okának feltárása, a hiba javítása
élesítéssel kapcsolatos feladatok előkészítése
projektekben, fejlesztési folyamatban való részvétel, együttműködés
szakértői támogatás biztosítása incidenskezelésben, problémamegoldásban

Elvárások:
felsőfokú szakirányú végzettség
j2ee fejlesztői tapasztalat
jó problémamegoldó képesség
logikus gondolkodásmód önálló és hatékony munkavégzés
belső motiváció, eredményesség
előnyt jelent a következő konkrét technológiák és módszertanok
valamelyikének ismerete: IBM megoldások (DB2, WebSphere Application
Server, BPM), java megoldások (Spring, Hibernate, GWT, ZKoss), integrált
fejlesztő eszközök (Eclipse, RAD, RSA), verziókezelő megoldások (RTC,
SVN, CVS), modellezés (UML), webfejlesztési ismeretek (Javascript, CSS,
HTML5, JQuery) SOA ismeretek (WebService, MQ, REST)

Amit kínálunk:
főállású, határozatlan idejű munkaviszony
erősödő, modern, innovatív multinacionális szervezeti kultúra
versenyképes jövedelem és juttatási rendszer
szakmai fejlődési lehetőség
jó hangulatú csapat

Munkavégzés helye: 1132 Budapest, Váci út 36-38.

Jelentkezés módja: a job39716 at karrier.generali.hu e-mail címre küldött,
a bérigény és a munkakör pontos megnevezésével ellátott önéletrajzzal és
motivációs levéllel

Jelentkezés határideje: 2016.január 21.