[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Jan. 6., Sze, 10:00:55 CET

Az nem angol nyelv. A Javaban ugyanis - elegge el nem itelheto modon -
nincs then. Csak else. Attol, mert tudsz Javaul, egy picit sem tudsz
angolul. Es mindez forditva is igaz. Ha emojik lennenek ott, akkor
emojiul kellene tudni?

Amugy a normalis elvaras az, hogy irni-olvasni tudj turhetoen angolul,
tudd megertetni magadat, ha kell, es ennyi.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84