[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Sandor Szilagyi szilsan at gmail.com
2016. Jan. 6., Sze, 15:57:20 CET

Peter, holnap keresek is valami emoji libet es beepitem :) Elotte egy
meeting magyarul? ;)
Amugy en is preferalom az irasban angolul kommunkaciot, de szoban, ha van
lehetoseg es csak magyarok vannak, ertelemszeruen gyorsabb es hatekonyabb
azon beszelni. Ha meg van mas nemzetisegu, akkor angol es kesz.
Csak oda akartam kilyukadni az elejen, hogy mar-mar vicces, hogy mennyi
magyarral dolgozunk egyutt... Ami nem jo vagy rossz, hanem teny.