[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Tóth Zalán toth.zalan1987 at gmail.com
2016. Jan. 7., Cs, 13:19:05 CET

azt még megértem (bár akkor se tetszik, és kicsit el is ítélem) hogy pl egy
sz*r db-re épített programnál a db mezőit használják névként, sőt azt is ha
csak angol vagy csak magyar  egy változó,osztály metódus stb, de azt hogy a
kettő keveréke.. na az azért kiveri a biztosítékot, emellett nem tudom
milyen érvet lehetne felhozni :D szerintem semmit.