[Javalist] Java fejlesztőket keresünk az EPAM-hoz Zürich-be

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Jan. 14., Cs, 10:55:37 CET

Hat igen, itt eleg sok minden felmerult. En is azt gondolom, hogy egy
fejlesztocsapat nem forditocsapat, es nem feltetlen kotelesseguk
mindenre angol megoldast talalni. A kevert nyelvu nevadas siman jo
megoldas lehet addig a pontig, amig a dokumentacioban le van tisztazva
angolul, hogy pontosan mit szeretne az a valtozo/metodus/mezo
csinalni. Ekkor lakik jol a kecske (nem kell random forditasokat
szulni) es marad meg a kaposzta is (azaz a kod erthetosege).

Ami a nyelvtudast in general illeti, az a baj, hogy nem veletlenul
vagyok kicsit szigoru ebben a temaban. Nagyon sok olyan emberrel
talalkoztam, akik csak azert neztek tehetetlenul egy problemara, mert
nem voltak hajlandok elegge megtanulni angolul ahhoz, hogy az angol
dokumentacio alapjan ket perc alatt megoldjak a felmerult bajt. Vannak
olyan emberek, akik ha latnak egy idegennyelvu szoveget, automatikusan
befeszulnek, hogy marpedig ok ezt nem hajlandok el sem olvasni,
beszeljen az a tetves szoftver <%= user.mainLanguage %> nyelven.

Egyebkent ertettem Peti utalasat a temaban, csak tul sok rossz pelda
jelent meg a szemem elott a multambol, es ez kesztetett arra, hogy azt
a valaszt kuldjem el, amit elkuldtem. Egyebkent meg 🍸🎉😃

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84