[Javalist] java socket multiple request

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2016. Jan. 15., P, 12:27:47 CET

Sziasztok !

A neten keresgéltem, de nem találtam a problémára megoldást.
A lényeg hogy TCP-s kommunikációt szeretnék egy szerverrel.
A kliensben létrehozok egy Socket objektumot, és ezzel a socket-tel akarok
több kérést(választ) csinálni. Tehát csak egyszer akarom a Socket-et
létrehozni,
majd ezen a csatornán írnék az outputstream-be, és olvasnám az
inputstream-et,
majd ismét írnék az outputstream-be, és olvasnám az inputstream-et...stb.

A neten csak olyan példát láttam hogy a kliens egy kérés-válasz után
lezártja a socket-et.
Ha akar valamit újra létrehozza. Nekem ez kicsit furcsa, igaz méréseim
szerint a gépemen egy socket 10-20 ms alatt létrejön, de miért kellene
minden egyes kérésnél újra létrehozni ?

Java-tól függetlenül: én eddig úgy gondoltam ha pl. egy adatbázishoz be
vagyok jelentkezve egy klienssel, és percenként küldöm el az
SQL-parancsaimat, akkor nem kezdi el mindig felépíteni nulláról a
kapcsolatot az adatbázissal.

Joe