[Javalist] java socket multiple request

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2016. Jan. 15., P, 12:48:34 CET

Azt hiszem közben megoldódott. A szerver oldalon lehetett a hiba, ugyanis:

Socket socket = serverSocket.accept();
// input olvasás, output írás
socket.close();

és ez utóbbi miatt a kliens socketet a szerver zárta le, így a kliens már
nem tudott több kommunikációt kezdeményezni.
Valszeg a kliens és szerver kzötti kommunikációt kell egyeztetni (egy
protokolt kitalálni) mikor és ki zárja le a kapcsolatot.
Köszönöm a netty ötletet, de engem most pont a low level szint érdekel.

Joe