[Javalist] java socket multiple request

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2016. Jan. 18., H, 14:07:08 CET

Igen úgy néz ki igazad van !
Ha a kliens - server között readUTF() - writeUTF() móka van akkor az első 2
byte definiálja a küldött bájtsorozat hosszát, tehát a TCP servert nem
érdekli az EOF jel, csak adott hosszon olvas.
Dénes mintakódja meg azért működhet mert a kliens íráskor sorvégjelet
használ, a TCP server meg csak readLine()-nal olvas, így itt sem érdekel
senkit az EOF jel :)
Tehát valóban a protokollon múlik.