[Javalist] MySQL browser

Roodie istvan.farkas at gmail.com
2016. Jan. 21., Cs, 14:19:59 CET

Én alapvetően lusta disznó vagyok, és szeretem egy klienssel megoldani a
dolgaimat. Jelenleg nálam ez a Valentina Studio (
https://www.valentina-db.com/). Elvileg a cég saját adatbázis szerveréhez
készült, de sima MySQL, Postgres és MSSQL támogatás is van benne, én meg
pont ezeket használom.

Van ingyenes verziója, és teljesen használható, van benne query builder,
SQL Diff, és szerintem az SQL editora is kiváló. A pro verzióban 200
dollárért meg van data transfer, database modeler, reporting.

Igazából a felülete miatt szeretem, valahogy nekem nagyon kézre áll.