[Javalist] MySQL browser

Molnár Miklós timortin at gmail.com
2016. Jan. 21., Cs, 20:19:09 CET

Hali,

Ha native db-elérés, akkor az alábbi.
Vigyázat, van aki nem szereti (kollégáim között is).
Én imádom, sajnos nem találom a pozitív érveket, pedig egyszer már
összeszedtem.
Azt gondolom egy próbát megérhet az eszköz.
Amit én postgresql-re kipróbáltam összes toolt, azok közül messze ezzel
tudok leggyorsabban dolgozni.
http://www.navicat.com/products/navicat-premium

Ha ODBC-n keresztüli az elérés, akkor én jót nem láttam freeware-ben, pedig
erölködtem rendesen a témában (1 évvel ezelött)
Én erre az alábbira esküszöm.
Van free de az elég karcsú, 300 USD-t maximálisan megéri, igaz mi még akkor
vettük, amikor 200HUF volt egy 1 USD.
http://www.sqldbx.com/
Írtam is róla, hogy miért szeretem:
Csak annyit mondok még: Kerberos authentikációs Hive-ot tudtam vele nagyon
jól használni. ;)
http://liftinstinct.blogspot.hu/2014/09/legjobb-odbc-s-generikus-sql-tool.ht
ml

Ha JDBC, akkor nálam a Squirel kiesik, mert amit használtam roppant bugos
volt.
A kollégáim és én a free SqlworkbenchJ-re esküszünk.
Egy baja van, hogy postgresql alatt nem látszanak a fában az adatbázisok,
azokat külön-külön kell megadni.
http://www.sql-workbench.net/

A fenti hibát az Aqua Studio viszont szépen orvosolja
Ár-teljesítmény arányban nagyon jó eszköz.
Ezt is imádjuk, főleg hogy AS/400 SAP-re messze ezt volt legjobb eszköz
nekünk.
http://www.aquafold.com/

Sok sikert, és kellemes tapasztalatokat!
MM