[Javalist] java socket multiple request

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Jan. 29., P, 18:18:31 CET

"Ugyanazokkal az eszközökkel, mint a HTTP-t, mert arról ugrik, szóval
ott vannak a HTTP fejlécek, a kikényszeríthető SSL, a
certification-ök, a timeout és minden más, amit a HTTP(S) alapból tud.
Ha azt mondod, hogy nincs eszközparkban különbség a HTTP(S) alapú
protokoll és egy szimpla bináris TCP socket között, akkor az egy rossz
eszköz, nem képes ellátni a feladatát."

Igen, csak ezzel a halozatos nem lesz elorebb, mert a valos forgalmat
meg mindig nem tudja szurni, csak azt, hogy ebbe az iranyba
titkositva/anelkul mehet/nem mehet a tartalom. A WebSocketes
tartalomba semelyik proxy nem fog tudni neked belenezni, mert abban
gyakolatilag akarmilyen protokoll mehet. A wrappolo HTTP headerekben
meg semmi info nem lesz a tartalomrol.

Tuzfal szinten a WebSocketen kb. pont annyit tudsz szurni, mint
barmely mas protokollon L2-3 szinten: mehet/nem mehet. Kesz, ennyi
lehetoseged van. Ugyanis a WebSocket eseten a HTTP transzport retegge
degradalodik.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621