[Javalist] java soros vonal/usb használat

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2016. Május. 14., Szo, 09:43:37 CEST

Sziasztok!

Köszi az ediigieket.
Sikerült a maven-nel letölteni, és rendben lefordítani.
De ez az első mavenes projektem. Most abban kérnék egy kis segítséget,
hogy mit kell a pom.xml-be írni, hogy függőségként hozzácsatoljam ahhoz
a projecthez ahol használni szeretném. Ha jól értem a helyzetet, akkor
most a saját gépen lévő maven repo-ból kell valamiképpen az ott
elkészült artifactokat függőségként felhasználni a ténylegesen
fejlesztett projektben.

Köszi:
Zs

--