[Javalist] java soros vonal/usb használat

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2016. Május. 17., K, 20:10:25 CEST

Hali!

Köszi, amit írtál jól működik. De ahogy én látom, ehhez kevés a jar
fájl, kell valami platformspecifikus bináris .dll, vagy .so vagy valami.

Az install tekintetében ezt írják az install.txt-ben:
Linux (only x86, x86_64, ia64 here but more in the ToyBox)
RXTXcomm.jar goes in /jre/lib/ext (under java)
librxtxSerial.so goes in /jre/lib/[machine type] (i386 for instance)

Ha végrehajtom, természetesen működik. (Egy binárisan letöltött
csomagból végre is hajtottam, és ki is próbáltam.)

Most lehet, hogy butaságot fogok írni...
De valahogy az volna az elképzelésem, hogy a fordításkor
gyártódjanak le a platformspecifikus .so fájlok is, merthogy ennek a
dolognak a működéséhez azok is kellenek.
Letöltöttem a https://github.com/rxtx/rxtx/tree/master
címről a megfelelő zip fájlt, kibontottam, mvn clean install, és ha jól
látom előállt minden jar, és .so fájl.
Ezt a dolgot nem lehetne valahogy összekötni azzal a programmal
(már úgy értem az enyémmel) amelyik használja? Nem is biztos, hogy csak
egy használja...
Fordításkor minden lefordul egyszerre a legfrissebb forrásból aztán
csak installni kell. (jelen konkrét esetben persze nincs jelentősége,
mert több éve változatlan forrásokról beszélünk, meg a lefordított
libet úgyis kézzel kell installni a jogosultsági problémák miatt)

Vagy félreértek valamit és ez nem így megy?

Köszi:
Zs.

--
Gádori Zsolt <gadori.zs at gmail.com>