[Javalist] java soros vonal/usb használat

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Május. 18., Sze, 09:45:42 CEST

Hat, ha hallgatsz egy uzemelteto szavara: semmivel se tudod jobban
felbosszantani a kollegaidat, mintha nullarol fordittatod a projekted
fuggosegeit minden egyes esetben. Kepzeld el, hogy ha egy Springes
projekt forditasanal a teljes Springet le kellene forditanod.

En azt mondom, hogy csinaljatok valami lokalis maven repository-t,
toljatok bele ezt a jar-t, es melle a nativ konyvtarakat ugyanolyan
nevvel, mint a jar, a mavenbe pedig van egy csomo olyan lehetoseg,
amivel egy random fajlt le tudsz toltetni telepiteskor. Futtataskor
pedig a futtato scriptbe be lehet rakni egy ilyet:
-Djava.library.path=${APPDIR}/libs ez minden, amire szuksegetek van.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84