[Javalist] Elasticsearch: ki használja?

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2016. Május. 22., V, 23:25:36 CEST

Sziasztok!

Foglalkozik valaki Elasticsearch technológiával közületek? Magyar
Elasticsearch fórum híján gondoltam itt a legcélszerűbb megkérdezni,
mivel teljesen Javaban íródott. Érdekelne pár általános tapasztalat,
pl. mivel szívtatok a legtöbbet, megbántátok-e, hogy az Elasticsearch
mellett döntöttetek.

Nem tudom mennyire elterjedt magyar projekteken, de nekem elég
szimpatikus bizonyos feladatokra. Hozza a szokásos NoSQL
kényelmetlenségeket, de a Lucene régi betegségeit teljesen áthidalja
eddigi kevéske tapasztalatom alapján.

Ha valaki már dolgozott vele, jónak érzi magát benne, és szeretne vele
foglalkozni, akkor érdekes lehet ez az állás:
http://idmsolutions.hu/DevJob201607.php

Szép hetet kívánok,
Magyusz