[Javalist] Elasticsearch: ki használja?

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2016. Május. 23., H, 10:19:13 CEST

Jönnek majd elő folyamatosan a kérdések, pont ezért gondoltam
egyszerűbb lenne olyan kollégát keresni, akinek már van jelentős
tapasztalata, de ez valószínűleg nehéz lesz. Ha segítőkész a levlista,
és ezek szerint vagytok többen is akik tudhatnak válaszolni, szívesen
felteszek pár kérdést, ami jelenleg foglalkoztat, de biztosan lesz
több is majd ahogy belemerülünk:

A proof of concept során még csak egy nodeon használtam. Fogunk nagyon
sokat szívni több nodeon? Mi az éles üzemeltetési tapasztalat, cluster
szétesésekre, random node lehalásokra gyakran lehet számítani? Rövid
hálózati kimaradásokat jól kezel a cluster?

Tranzakciókezelés részbeni utánzására ezt a
https://blog.codecentric.de/en/2014/10/transactions-elasticsearch/
linken leírt _parent/refresh() módszert néztem ki. Van valami javasolt
rekordszám / adatmennyiség, aminél többet már jó lenne nem egyetlen
(erősen idézőjeles) "tranzakcióba" tenni?

Garbage collection (Coherence tapasztalataim után fontosnak tartom
megkérdezni): Sokat kellett a (memória) beállításokat tweakelgetni,
hogy ne a "legrosszabbkor" jöjjön be egy sok másodperces garbage
collection vagy ezzel sosem volt gond nálatok production környezetben?

Köszi a válaszokat előre is,
Magyusz