[Javalist] Elasticsearch: ki használja?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Május. 23., H, 10:50:02 CEST

Szia,

En csak uzemeltettem ES-t, nem hasznaltam fejlesztokent. A clusterezes
teljesen automatan is  mehet, illetve tud unicaast modon is
osszefuttyenni a dolog, ekkor neked kell osszebaratkoztatni a gepeket
(felvinni az IP-ket a konfigokba).  Ami fontos, hogy a node nevek le
legyenek fixalva, mert kulonben soha nem fogod tudni megkulonbozteni,
hogy melyik node melyik, inditaskor ugyanis random neveket kapnak, ha
nincs megadva.

Node splitet nem nagyon lattam, de Amazonos kornyezetben uzemeltettem,
ott nem szokott halozati para lenni.

Ami a tranzakciokezelest illeti, azt en is ugy tudom, hogy nincs
ilyesmi tamogatasa egyaltalan, vagy implementalsz magadnak egyet
nullarol, vagy anelkul mentek tovabb.

Udv,

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me