[Javalist] java soros vonal/usb használat

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Május. 23., H, 10:54:14 CEST

Szia,

A socat vicces kis cucc, en is nagyon szeretem, mindazonaltal
produktiv kornyezetbe egyaltalan nem javaslom. Amennyire en tudom,
elegge kezdetleges modon tud szolgaltataskent mukodni, es nagyon
hosszu tavon mar tapasztaltam behalasokat, illetve a tul sok
kapcsolatot se kezeli valami fenyesen.

Nezegessetek meg, hatha azota javitottak valamit rajta, de legyetek
vele nagyon ovatosak.

Udv,
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me