[Javalist] Elasticsearch: ki használja?

Zsombor gzsombor at gmail.com
2016. Május. 23., H, 11:09:49 CEST

Nem tudom, hogy megéri -e szenvedni ezzel a tranzakciós dologgal, ha
belegondolsz, egy updatet még bonyolultabb megoldani így : vagy létre hozol
új rekordokat külön verzió számmal és a lekérdezéskor próbálod a legújabbat
visszakapni, vagy update során törlöd ezeket a korábbi dokumentumokat.
 Mi azt választottuk, hogy transaction commit-ra kötöttünk rá springes
listenereket, amik szépen frissítik a megváltozott objektumokat. Eddig
működőnek tűnik a pattern. S igen, kicsivel később lesz kereshető, miután a
db commit lezárult.