[Javalist] erősen offtopic kérdés

zamek42 zamek42 at gmail.com
2016. Nov. 1., K, 13:01:26 CET

hello,
Ha a jelalak nem jo akkor lehet, hogy beterhel valami, vagy a meres nem
jo (oszcilloszkop nem eleg gyors, a kabel nem illesztett).
Ha nem teszed ra az atmel eszkozt, akkor is rossz a jelelak? Tudom, ha
nincs eszkoz, akkor nem sokat latsz, de legalabb az elso
kapcsolatfelvetelt meg tudod figyelni (SCLK).
Ha igy jo a jelelak, akkor ez a programtolto nem hajt eleg erosen, vagy
a celeszkoz beterhel. Ha masik toltovel mukodik, akkor a tolto lehet hibas.
Esetleg nezd meg, milyen vonalmeghajtok vannak a tolton. Szoktak neha
foglalatba is tenni oket, ugy konnyu cserelni.

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com