[Javalist] Spring Java Configuration

Zsombor gzsombor at gmail.com
2016. Nov. 1., K, 20:05:54 CET

Akkor minek használsz konfigurációs osztályt? Az adott osztályodat is fel
annotálhatod mindenfélével, a spring azt is szereti :

@Component
public class Izéke {

 Izéke(@Value("secret.param") String param, @Inject Bigyoka valami) {
 }

}

Lehet, hogy nem pont ezek az annotáció nevek, de a lényeg talán átmegy .

Zs